Ruilen en Retour mogelijkheden bij Kish.nl

Producten ruilen of retourneren is geen enkel probleem bij Kish.nl. Je hebt hier 60 dagen de tijd voor. Zodra je jouw bestelling hebt ontvangen, gaat het zichttermijn van 60 dagen in. Bedenk je je buiten deze termijn? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

RUILEN


Wil je een product ruilen voor iets anders? Dan kun je je product ruilen in ons Experience Center in Zenderen of terugsturen via een post- of pakkettendienst. Download ons retourformulier en geef aan welk product je graag wilt ontvangen. Dit formulier zorgt voor een snellere afhandeling van jouw verzoek. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en vergeet je ordernummer niet te vermelden.

Wij hebben een paar voorwaarden bij het ruilen of retourneren. Wij accepteren alleen producten die:
- niet gebruikt zijn (passen mag wel)
- onbeschadigd zijn
- zijn voorzien van originele labels en verpakking (onbeschadigd)
- zijn voorzien van een retourformulier download hier

Op sommige producten hebben wij extra voorwaarden. De volgende producten kun je niet terugsturen:
- Horloges met software waarvan de verzegeling is verbroken / of waarvan software is ingesteld
- Producten die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors/tempered glass/folies
- Cadeaubonnen
- Magazines
- Horloges en/of horlogebanden die zijn ingekort

Indien het nieuwe product goedkoper is, zullen wij het verschil in prijs automatisch binnen 14 dagen terugstorten op de rekening waarmee je hebt betaald. Is het nieuwe product duurder? Dan nemen wij contact met je op over hoe je wilt bijbetalen (betaalverzoek/overschrijving).

Ongefrankeerde retourzendingen of zendingen zonder schrijven kunnen wij niet in behandeling nemen. Stuur daarom altijd je gegevens en/of ordernummer mee.

RETOURNEREN


Wil je een product retourneren voor een terugbetaling dan kan dit uiterlijk binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, zullen wij direct beoordelen of het horloge voldoet aan de voorwaarden. Indien het product voldoet aan alle voorwaarden zullen wij automatisch het aankoopbedrag terugstorten op de rekening waarmee je hebt betaald. Dit zullen wij binnen enkele werkdagen, uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten.

Ruilen met een kortingscode:
- Wanneer je je bestelling deels retourneert dien je nog steeds de minimale of maximale bestelwaarde te behalen, anders komt de korting te vervallen.
- Indien je jouw bestelling volledig retourneert, is jouw kortingscode niet opnieuw geldig.

Retourzending beschadiging/onjuist product
Als jouw zending niet is verstuurd zoals besteld, dan worden de retourkosten vergoed. Mits je een nieuw product wenst te ontvangen. Wij beschikken niet over een antwoordnummer, maar zullen de portokosten voor je vergoeden. Heb je vragen over hoe je het kan terugsturen? Neem dan contact met ons op via: 0546-561728.

RETOURADRES


Stuur het product, voldoende gefrankeerd, retour naar onderstaand adres. Stuur altijd een ingevuld retourformulier of schrijven mee met daarop het verzoek.
Kish.nl
t.a.v. afdeling retouren
Hoofdstraat 38
7625 PE Zenderen
Nederland

De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening.

EXPERIENCE CENTER

Je mag je retour of omruiling ook aanbieden in ons Experience Center in Zenderen. Bezoek ons van maandag tot en met vrijdag van 9.30-17.30 uur.

BEZOEKADRES:

Kish.nl - Hoofdstraat 38, 7625PE Zenderen
Klantenservice